Araştırmanın yapıldığı iller: İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Samsun, Tekirdağ, Trabzon, Zonguldak.
Conrad, İstanbul
Araştırmanın yapıldığı iller: İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Samsun, Tekirdağ, Trabzon, Zonguldak.
Araştırma Konuları:
· Krizin tüketici eğilimlerine etkisi
· Müşteri Motivasyon Unsurları
· AVM Ziyaret Alışkanlıkları ve tercih edilme nedenleri
· AVM’yi Tercih Etme Nedenleri
· Alışveriş Davranışları
- Nereden Alıyorlar?
- Ne Sıklıkta Alıyorlar?
- Ne Kadar Harcama Yapıyorlar?
- Ne Kadar Süre Kalıyorlar?
· Beklenti-Performans Analizi
· AVM Kampanyaları
· AVM’lerden İstek ve Beklentiler
· Mevcut Müşteri Segmentasyonu