AVM Ziyaretçisi Büyüteç Altında 2012

Araştırmanın yapıldığı iller: İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Samsun, Tekirdağ, Trabzon, Zonguldak.

Conrad, İstanbul

Araştırmanın yapıldığı iller: İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Samsun, Tekirdağ, Trabzon, Zonguldak.

Araştırma Konuları:

· Krizin tüketici eğilimlerine etkisi
· Müşteri Motivasyon Unsurları
· AVM Ziyaret Alışkanlıkları ve tercih edilme nedenleri
· AVM’yi Tercih Etme Nedenleri
· Alışveriş Davranışları
    - Nereden Alıyorlar?
    - Ne Sıklıkta Alıyorlar?
    - Ne Kadar Harcama Yapıyorlar?
    - Ne Kadar Süre Kalıyorlar?
· Beklenti-Performans Analizi
· AVM Kampanyaları
· AVM’lerden İstek ve Beklentiler
· Mevcut Müşteri Segmentasyonu