AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Markalar - 2013

2013 yılında AVM'lerde tüketicinin seçtiği 1 numaralı perakende markaları ödüllendirildi.

Sakıp Sabancı Müzesi (The Seed)

2013 yılında AVM'lerde tüketicinin seçtiği 1 numaralı perakende markaları ödüllendirildi.

AYD - (Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği ) ev sahipliğinde Sabancı Müzesi “The Seed”de düzenlenen Araştırma Lansmanı ve Ödül Töreni; AVM – Organize Perakende Sektörü marka temsilcileri, çalışanları ve diğer konukların katılımıyla yapıldı.

Kategori Listesi:

Elektronik Üretici Perakende: Arçelik
Elektronik Perakende: TeknoSA
Ev-Dekorasyon: Paşabahçe Mağazaları
Kafe: Kahve Dünyası
Restoran: Burger King
Kozmetik: Watsons
Ayakkabı-Çanta: Derimod
Çocuk: LC Waikiki
Spor Giyim: LC Waikiki
Erkek Giyim: Kiğılı
Kadın Giyim: Koton

 

2013 YILINDA AVM’LERDE TÜKETİCİNİN SEÇTİĞİ 1 NUMARALI PERAKENDE MARKALARI ÖDÜLLENDİRİLDİ.

AYD – (Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği ) ev sahipliğinde Sabancı Müzesi “The Seed”de düzenlenen Araştırma Lansmanı ve Ödül Töreni; AVM – Organize Perakende Sektörü marka temsilcileri, çalışanları ve diğer konukların katılımıyla yapıldı.

AYD Başkanı Hulusi Belgü ( Multi Development Türkiye ), Başkan Yardımcıları Nuri Şapkacı ( Ece Türkiye ) ve AYD Yönetim Kurulu üyelerinin ev sahipliğinde yapılan törenin açılış konuşmalarını Başkan Hulusi Belgü ile Yönetim Kurulu üyesi ve törenin Ana Sponsoru Cefic CEO’su Anthony M. Khoi yaptı.

“AVM’lerde Tüketicilerin Seçtiği 1 Numaraları Markaları” belirlemek üzere yapılan bu önemli araştırmayı gerçekleştiren GFK Türkiye Genel Müdürü Fulya Durmuş ise; Türkiye genelinde yapılan bu araştırma tekniği ve rasyoneli hakkında geniş bilgi verdi. Daha sonra perakendecilerin heyecanla beklediği Araştırma Sonuçları açıklandı; 11 kategoride birinci olan markalara ödülleri takdim edildi.

· AYD Başkanı Hulusi Belgü, 1987’den beri sürekli devinim halinde bulunan AVM sektörünün bugüne kadar aldığı yaklaşık 50 milyar dolar yatırım, 9 milyon m2 kiralanabilir alan ve yıllık cirolarındaki ortalama %12’lik artış ile Türkiye’nin lokomotif sektörü haline geldiğini söyledi.

· Sponsor Cefic CEO’su, Aerium Türkiye Başkanı Anthony M. Khoi, ana hedeflerinin Türkiye’deki perakende markalarını yurtdışına taşımak olduğunu belirterek Türkiye’nin yabancı yatırımcılar nezdindeki cazibesinin gittikçe arttığını söyledi.
Törende ilk önce 11kategorinin ilk üç markası açıklandı. Ayakkabı-Çanta kategorisinde ise 6 marka yarıştı. Bazı kategorilerde birincilerin geçen yıldan bu yana değişmediği dikkat çekti.

· Erkek Giyim kategorisinde 1 Numaralı Marka, yine Kiğılı oldu. Ödülü alan Abdullah Kiğılı, seneye de burada olacakları iddiasında bulundu. Ödülü kalitelerine, fiyatlarına, servislerine ve çok ciddi eğitimden geçen kadrolarına borçlu olduklarını belirten Kiğılı, markalarının Anadolu’da da çok beğenilmesinin gurur verici olduğunu söyledi ve 4000 çalışanının hepsine teşekkür etti.

· Kadın Giyim’in 1 Numaralı Markası yine Koton oldu. Koton adına ödülü Yönetim Kurulu Eş başkanları Yılmaz-Gülden Yılmaz çifti aldı. Büyük Koton takımı adına ödülü aldıklarını söyleyen Gülden Yılmaz, çok çalışmalarının karşılığını aldıklarını söyleyerek ikinci yılda da bu ödüle kendilerini layık gördükleri için müşterilerine teşekkür etti. Yılmaz Yılmaz da yaptığı açıklamada Ekim ayı içinde yurtdışındaki 100. mağazalarını hizmete açtıklarını duyurdu.

· Ayakkabı-Çanta kategorisindeki 6 markanın kıyasıya rekabetinden 1 Numaralı Marka olarak çıkan Derimod adına ödülü Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim aldı. Konuşmasında Türkiye’de ayakkabı mağazacılığının yurtdışındaki benzerlerinden çok daha ileride olduğunu örneklerle ifade eden Zaim, tüm meslektaşlarını da tebrik etti. Kasım ayı içerisinde Rusya’nın Soçi, Moskova ve Yaroslavl şehirlerinde ilk yurtdışı mağazalarını açmakta olduklarını duyuran Zaim, tüketicilerden gelen bu ödülün zamanlamasının da ayrıca gurur verici olduğunu belirtti.

· Kafe kategorisinin 1 Numaralı Markası Kahve Dünyası adına ödülü alan Alev Altınkılıç, sevginin en büyük itici güç olduğunu söyleyen Mahatma Gandhi’den alıntı yaptı. Kahveyi, çikolatayı ve ülkemizi çok seviyoruz diyen Altınkılıç, bu sevginin karşılığını tüketici nezdinde almanın çok büyük bir gurur olduğunu belirterek ödülü aldı.

· Ev-Dekorasyon kategorisinin bu yılki 1 Numaralı Markası seçilen Paşabahçe Mağazaları Genel Müdürü Esra Tokel, başarının ön şartının iyi bir ekip olduğunu belirterek tüketicilerin seçimleriyle kazandıkları bu anlamlı ödülü ekibi adına aldığını belirtti.

Tüketicilerin kategorilerinde 1 Numara seçtiği diğer markaların temsilcileri de ödüllerini alırken sevinçlerini dile getirdi.


Kategori listesi:


Elektronik Üretici Perakende: Arçelik
Elektronik Perakende: TeknoSA
Ev-Dekorasyon: Paşabahçe Mağazaları
Kafe: Kahve Dünyası
Restoran: Burger King
Kozmetik: Watsons
Ayakkabı-Çanta: Derimod
Çocuk: LC Waikiki
Spor Giyim: LC Waikiki
Erkek Giyim: Kiğılı
Kadın Giyim: Koton

Ödüllerin sahiplerini bulmasını takiben tüm kategorilerde 1 Numaralı Marka seçilen markalar ve AYD camiası ile birlikte “AVM’lerde Tüketicilerin Seçtiği 1 Numaralı Perakende Markalar Pastası”ı kesildi.

AYD ev sahipliğindeki tören; CEFIC Sponsorluğunda gerçekleştirilen “After Party” ile devam etti. Özellikle sektör çalışanlarının yoğun şekilde katıldığı kutlamalar başarılı DJ David Şaboy’un müziğiyle eğlenceli şekilde sürdü.